ᎯᖇvḭnᕍᎯຮtᎯnᏰ๏๏  [Ꭿt] g๓Ꭿḭl [ᕍ๏t] Ꮸ๏๓
آموزش جایگزین کردن قهوه | چگونه نوشیدن قهوه را در یک ماه کم کردم ؟

چگونه خرید کنم ؟

ورود یا ایجاد حساب کاربری
مشاهده محصولات و انتخاب
پرداخت هزینه & ارسال  توسط ما

ساعات کاری ما

شنبه تا چهارشنبه 5:30PM - 8:30AM
پنج شنبه - 8:30AM-2:30PM
جمعه ها فقط به صورت پشتیبانی از طریق ایمیل !

ایجاد حساب کاربری

*

*

*

*

*

*

رمز عبور را فراموش کرده اید ؟

*

آموزش جایگزین کردن قهوه | چگونه نوشیدن قهوه را در یک ماه کم کردم ؟

آموزش جایگزین کردن قهوه | چگونه نوشیدن قهوه را در یک ماه کم کردم ؟ - 5.0 out of 5 based on 2 votes

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

آموزش جایگزین کردن قهوه | چگونه نوشیدن قهوه را در یک ماه کم کردم ؟

قهوه یکی از پر طرفدار ترین نوشیدنی های جهان است . سالانه افراد بسیار زیادی قهوه مینوشند. نوشیدن قهوه بدون اغراق به یکی از عادات روزانه بیشتر مردم سراسر جهان تبدیل شده است. اما گاهی بنابه ابتلا به

برخی از بیماری ها و امراضی که هرگونه نوشیدنی کافیین دار را منع میکند ناگزیریم مصرف قهوه را کم و یا حتی موتوقف نماییم. در این مقاله نحوه کم کردن مصرف قهوه توسط لئو بابایوتا نویسنده معروف وبلاگ zenhabiet بررسی شده است.

یک ماه بدون قهوه

برای ماه اول از یک سال بدون چیزی زندگی کردن، من قهوه را انتخاب کردم. چیزی که فکر می کردم ممکن خیلی سخت باشد با توجه به عشقی که من به قهوه داشتم.
این برای من بسیار تعجب آور بود من بدون هیچ مشکلی از خوردن قهوه صرف نظر کردم.
کلید اصلی جایگزین کردن عادتی بود که من واقعا از آن لذت می بردم. به جای قهوه هر روز صبح یک فنجان چای می نوشیدم پس ترک قهوه نگرانی بزرگی نبود.
بنابراین اولین ماه برای من سخت نبود. هرچند که در این مدت چیزهایی نیز یاد گرفتم. درسهایی که یاد گرفتم و چالش دیگری تحت عنوان زندگی بدون نشستن بیشتر از نیم ساعت را با شما در این مطلب به اشتراک خواهم گذاشت.

جایگزین نوشیدن قهوه و کافئین

زندگی بدون قهوه و کافئین

برخی از نکات به شرح زیر است:
• من انتظار داشتم که علائم ترک مانند سردرد و چیزهایی از این قبیل را داشته باشم اما هیچ یک از علائم را نداشتم و شاید این به دلیل وجود مقداری کافئین در چای باشد.
• من فکر میکردم تماشای افرادیکه قهوه می نوشند بسیار سخت باشد اما در کل هیچ یک از این سختی ها را نداشت.
• تنها مشکل من بوی قهوه بود که واقعا عطر فوق العاده ای داشت و من را وسوسه می کرد.
• یکی از روزهایی که من غذاهای چرب و کمی تند (فلفل قرمز) خورده بودم، و قهوه اوا دقیقا روبه روی من بود و من بوی آن را استشمام می کردم. بوی قهوه محرکی قوی برای من است.

جایگزین نوشیدن قهوه و کافئین

بعد از مقاومت خودم کمی آب نوشیدم و از بوی قهوه دور شدم.
• یکی دیگر از زمانهای جالب، سفر به پورتلند بود که اوا و دوستانم، جسی و جاش تصمیم گرفتند تور کافی شاپهای برتر را داشته باشند. از بوی قهوه در تمامی کافی شاپ ها لذت می بردم اما هیچ کدام از قهوه ها را ننوشیدم.

این یگی از بزرگترین چالش های من بود که خیلی بد هم نبود. بوها بسیار عالی بودند.
• یکی از زمانهای دیگر، کافه شیشه آبی بود که من و اوا دوست داشتیم یک نوشیدنی خامه ای بزرگ بنوشیم، اما از آن صرف نظر کردم و خوب بود.

جایگزین نوشیدن قهوه و کافئین

نکاتی در مورد زندگی بدون...
این چالش یک ساله زندگی بدون چیزی به من کمک کرد تا چیزهایی در مورد خودم یاد بگیرم، در مورد تمایلات، خواسته ها و مقاومت در برابر تغییر چیزهایی که فکر می کردم به آنها نیاز دارم.
همه ما در برابر چیزهایی که فکر می کنیم بدون آنها نمی توانیم زندگی کنیم مقاومت می کنیم، اما به نظر من این درست نیست، ما می توانیم بیشتر از چیزی که فکر می کنیم، زندگی کنیم و همه چیز را در زندگی خودمان تغییر دهیم.

بنابراین من در این یک ماه چیزهایی یاد گرفتم:
• من فکر می کردم بیشتر از این دلتنگ قهوه شوم. گاهی اوقات پیش بینی ما بیشتر از چیزی می شود که واقعا خواهیم بود. این چندین بار برای من اتفاق افتاده است من فکر می کردم نمی توانم پنیر، ماشین، گوشت یا تنقلات را کنار بگذارم.

اما واقعا آسان بود و هر بار من سورپرایز شدم.
• داشتن یک عادت جایگزین عالی باعث آسانتر شدن آن می شود. زمانیکه بر روی چیزی تمرکز داشته باشید، ذهن شما تمام وقت رنج خواهد کشید. اما زمانیکه بر روی چیزهای خوب تمرکز داشته باشید، چیزهای خوبی دریافت خواهید کرد.
• انگیزشها حتی قویترین آنها موقتی هستند. بیشتر انگیزش ها خیلی هم بد نبوند . من با قوی ترین انگیزش مقاومت کردن و آن را احساس کردم و دریافتم که خیلی هم وحشتناک نیست. مقاومت در برابر نارحتی و احساس کردن آن تجربه بزرگی برای یادگیری است.
• داشتم محدودیت های از پیش تنظیم شده ابزار قدرمتندی برای مبارزه با امیال است. یک قطعه پیتزا یا کوکی؟چرا که نه؟ اما اگر شما قوانینی را ایجاد کنید راحت تر می توانید در برابر امیال خود را کنترل کنید که این چیز خوبی است.
• داشتن مسئولیت عمومی چیز قدرتمندی است. مثلا به همه بگویید که قهوه نمی نوشید.

عادت نوشیدن چای

یکی از بهترین چیزهای این یک ماه بدون قهوه، عادت جایگزین چای بود و امیدوارم که ادامه داشته باشد.
برخی از نکات عادت چای من:
• نوشیدن چای صبحها بسیار خوب است و طعم و رایحه موجود در آن توجه شما را جذب می کند.
• با نوشیدن چای احساس سالمتری داشتم. خواص درمانی چای قابل بحث است اما چای قابل بحث نیست. احساس سبکی و قوی بودن را همزمان خواهید داشت.
• یکی از چای های مورد علاقه من چای سفید بای مودان که به آرامی به وسیله سماور دم شده بود. نوشیدن این چای صبح زود لذت بخش است. من همچنین از نوشیدن چای سیاه صبحانه هم لذت می بردم. اما نوشیدن ناشتای چای سفید خیلی عالی است.
• برای سفر از سبد های دم کردن چای استفاده کردم و ایده خوبی بود.
• جسی جیکوز یک کتری خودکار چای را به من هدیه داد که بسیار عالی بود، شاید فکر کنید که به آن نیاز نخواهید داشت اما می توانم بگوییم که بهترین چای سازی است که تا کنون دیده بودم.
• بر اساس پیشنهادات جسی، من دم کردن سریع چای با برگهای بیشتر را بیشتر از دم کردن طولانی با برگهای کمتر دوست داشتم.
• چای ولنج و سبز را دوست اما بیشتر از آنها عاشق چای سفید هستم.
آیا من قهوه را ترک خواهم کرد؟

جایگزین نوشیدن قهوه و کافئین

این مساله طی این یک ماه برای من سوال بود، که آیا بعد از 31 ژوئیه آیا قهوه را دوباره مصرف می کنم؟
واقعیت این است که من خیلی مشکلی با نبود قهوه نداشتم و از نوشیدن چای صبحها لذت می بردم.
با این وجود این مقاله باعث شد تا زمانیکه دوست داشتم کمی قهوه بنوشم.
چیزی که من تصمیم گرفتم انجام دهم این است که قصد دارم به نوشیدن چای صبحها ادامه دهم. همچنین نوشیدن یک تا سه جرعه قهوه را در یک کافی شاپ عالی را برای خودم آزاد می کنم. فکر کنم تعادل خوبی باشد.
ماه بعدی: نشستن بیشتر از 30 دقیقه ممنوع است.
برای چالش بعدی من قصد دارم نشستن بیشتر از 30 دقیقه را برای خودم ممنوع کنم.
کارهایی که انجام می دهم:
• زمانیکه بیدار باشم بیشتر از 30 دقیقه نمیشینم و برای 15 دقیقه بلند می شوم.
• در زمان استراحت 15 دقیقه ای یکی از این موارد را انجام می دهم: یوگا، تمرینات وزن بدن، پیاده روی، پاکسازی، بازی با بچه ها، دویدن، نوشیدن چای، خواندن، ایستادن یا انجام حرکت ورزشی.
در این قانون دو استثنا وجود دارد: 1) خوابیدن بیشتر از 60 دقیقه مشکلی ندارد و 2) در هواپیما نیز هر کاری می کنم تا بیشتر از 30 دقیقه یک جا ننشینم.
برخی از نکات به شرح زیر است:
• من میز ایستاده را امتحان کردم. من ایستادن بیش از چند ساعت در روز را دوست ندارم و ترجیح می دهم هنگام نوشتن بنشینم.
• یوگا انجام می دهم. من دوستی دارم که هر هفته 10 دقیقه تمرین یوگا برای من می نویسد. این تمرین باعث تمرکز حواس، کشش و فعالیت بدن می شود.
• من این کارها را انجام می دهم چون فکر می کنم نشستن بیش از حد ما را می کشد. نگه داشتن اعتدال ایده خوبی است.

 

پینوشت :

مصرف قهوه

مصرف متعادل کافئین

نوشیدن چای

خرید قهوه

لینک دایمی این مطلب : 

 http://marcafe.ir/blog/86-learning-alternative-to-leave-a-coffee.html

اگه از مطلب خوشتون اومده لطفا توسط گزینه های زیر اشتراک گذاری کنین

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

تگ های مطالب

بالا